POLITYKA PRYWATNOŚCI

ZASADY

C-PROJEKT SP. Z O.O.

UL. KOWIENSKA 22 LOK. 152, 03-438 WARSZAWA

NIP: 9512353657 | KRS: 0000411487 | REGON: 146008103

WARUNKI I REGULAMIN APARTAMENTÓW LINEBURG VILLA APARTMENTS ( Warunki i zasady ) z dnia 1 lipca 2024

1 PRZEDMIOT REGULAMINU

  1. Warunki te określają zasady świadczenia usług, odpowiedzialności oraz pobytu w LINEBURG VILLA APARTMENTS (Obiekt).
  2. Warunki pracy dotyczą wszystkich osób przebywających na terenie obiektu (gości).
  3. Regulamin jest dostępny do wglądu u przedstawicieli Obiektu oraz na stronie internetowej Obiektu: https://www.kowienska.pl/regulamin.php
  4. Regulamin jest integralną częścią umowy, która zostaje zawarta poprzez dokonanie rezerwacji, wpłatę zaliczki lub całość należności za pobyt w Placówce, a także podpisanie karty rejestracyjnej i zapłatę za inne usługi świadczone w Placówce. Wykonując powyższe działania, Gość potwierdza, że przeczytał te Warunki i akceptuje ich warunki.
  5. Podmiotem świadczącym usługi jest C-PROJEKT SP. Z O.O., 22 Kowieńska Street, Lok. 152, 03-438. Podmiot korzysta z następujących danych rejestracyjnych: NIP 9512353657, KRS: 0000411487 REGON: 146008103.

2 NOCE W OBIEKCIE

  1. Pomieszczenia w obiekcie są wynajmowane na pojedyncze dni.
  2. Dzień zakwaterowania w obiekcie trwa od **16:00** do **10:00** następnego dnia.
  3. Długość dnia noclegowego określona w paragrafie 2 może ulec zmianie w zależności od: rodzaju obiektu lub oferty wybranej przez Gościa podczas rezerwacji i uwzględnionej w potwierdzeniu rezerwacji.
  4. Prośba o wydłużenie godzin doby obiektowej, zarówno w przypadku wcześniejszego przybycia do Obiektu jak i późniejszego opuszczenia pokoju w Obiekcie mogą zostać rozpatrzone pozytywne. W przypadku pozytywnej weryfikacji możliwośći wydłużenia godzin pobytu w Pokoju, Obiekt może uzależnić udzielenie zgody od uiszczenia dodatkowej opłaty..
  5. Obiekt zastrzega sobie prawo do odmowy przedłużenia dnia zakwaterowania w przypadku nieprzestrzegania niniejszych Warunków oraz w przypadku nieuiszczenia pełnej płatności za poprzedni pobyt.
  6. Placówka zastrzega sobie również prawo do odmowy przedłużenia dnia zakwaterowania w przypadku braku dostępności pokoi.

3 REZERWACJA I ODPRAWA

  1. Obiekt zastrzega sobie prawo do odprawy tylko wtedy, gdy dane są zgodne z danymi podanych podczas rezerwacji.
  2. Gość wynajmujący pokój jest zobowiązany przedstawić przedstawicielowi Obiektu przy zameldowaniu dokument ze zdjęciem potwierdzającym tożsamość w celu identyfikacji, a także wypełnić kartę rejestracyjną przedstawioną przez pracownika recepcji i podpisać ją przez osobę wpisaną na rezerwację.
  3. Jeśli Gość odmówi przedstawienia dokumentu potwierdzającego swoją tożsamość lub podpisania karty rejestracyjnej, obiekt może odmówić zameldowania oraz wstępu na teren obiektu.
  4. Osoby niezarejestrowane lub nieobjęte rezerwacją w Obiekcie nie mogą przebywać w pokoju w Obiekcie. W przypadku stwierdzenia przebywania w Pokoju większej ilości osób niż ujęte w rezerwacji, Gość zostanie obciążony dodatkową opłatą w wysokości 350 zł netto + VAT za każdą dodatkową osobę ponad ilość wykazaną w rezerwacji, za każdy dzień. Opłata ta jest iloczynem ilości nadmiarowych osób, czasu trwania rezerwacji oraz kwoty 350 zł netto + Vat.
  5. Obiekt może odmówić przyjęcia Gościa, który rażąco naruszył te Warunki podczas poprzedniego pobytu, w szczególności poprzez spowodowanie szkód na mieniu Obiektu lub mieniu innych Gości, szkody dla osoby Gościa lub pracownika Obiektu bądź innych osób przebywających w Placówce.
  6. Obiekt może odmówić przyjęcia innego Gościa, który według oceny personelu zagraża bezpieczeństwu, zdrowiu, życiu, wizerunkowi innych Gości, pracowników oraz Obiektowi (marce).
  7. Gość powinien zgłosić chęć przedłużenia lub skrócenia pobytu w Obiektie poza okres określony w rezerwacji podmiotowi lub osobie trzeciej, przez którą dokonano rezerwacji w Obiekcie.
  8. Jeśli rezerwacja została dokonana bezpośrednio w Obiekcie, należy powiadomić o przedłużeniu lub skróceniu pobytu poza okres wskazany w rezerwacji:
  9. Obiekt zastrzega sobie prawo do odmowy skrócenia pobytu wskazanego w rezerwacji gościa, jeśli rezerwacja dotyczy oferty bez możliwości bezpłatnego anulowania lub jeśli wniosek o skrócenie pobytu został złożony, gdy zmiany w rezerwacji nie były możliwe ze względu na warunek anulowania zawarty w potwierdzeniu rezerwacji gościa.
  10. W przypadku nieanulowania rezerwacji w wyznaczonym terminie przewidzianym w warunkach lub jeśli Gość nie przybędzie do Obiektu w wyznaczonym terminie, przed godziną 22:00, Obiekt policzy opłatę za cały zarezerwowany pobyt. Obiekt nie jest obiektem całodobowym, co Gość przyjmuje do wiadomości. Przybycie do obiektu możliwe jest jedynie w pierwszym dniu rezerwacji, do godziny 22:00. W przypadku wcześniejszego powiadomienia Obiektu o chęci późniejszego przybycia, Obiekt może zorganizować późniejsze zameldowanie Gościa jak również uzależnić możliwość od uiszczenia dodatkowej opłaty za zameldowanie poza standardowymi godzinami pracy. Możliwość późniejszego zameldowania niż o godzinie 22:00 nie jest gwarantowana.
  11. W przypadku rezygnacji gościa z pobytu, Obiekt **nie zwraca opłaty** za zakwaterowania, chyba że rezygnacja została zgłoszona w ciągu wcześniej niż 30 dni przed pobytem.
  12. Obiekt zastrzega sobie prawo do pobrania zaliczki w wysokości należnej za cały pobyt, zwiększonej co najmniej **95%** przy zameldowaniu (za zapłatę gotówką), aby chronić się przed ewentualnymi szkodami.
  13. Kaucję można wpłacić gotówką lub za wcześniejszą autoryzacją na karcie gościa.
  14. Depozyt za pobyt można wpłacić podczas rezerwacji za pośrednictwem bezpiecznego systemu płatności online Dotpay.pl, PayU lub Paynow, z którym C-Projekt Sp. z o.o. podpisał odpowiednie umowy, lub na wskazane konto bankowe. Po wpłaceniu depozytu rezerwacja otrzymuje status potwierdzony.
  15. Pobrana kaucja gotówkowa zostanie wpłacona, a wstępna autoryzacja na karcie gościa zostanie zwolniona podczas wymeldowania się przez pracownika obiektu, po sprawdzeniu stanu pokoju przez pracownika placówki.
  16. W przypadku otwarcia konta na dodatkowe usługi podczas pobytu w placówce, potwierdzenie finansowe zostanie wydane na recepcji placówki po dokonaniu płatności za usługi, najpóźniej w momencie wymeldowania.
  17. Aby otrzymać fakturę, Gość powinien poinformować recepcję o tym przed dokonaniem zameldowania w Obiekcie. Informacje przekazane po tym czasie skutkują wystawieniem faktury na nazwisko i imię Gościa.
  18. C-Projekt Sp. z o.o. może odmówić rezerwacji, jeśli Gość poda fałszywe informacje lub niepełne dane.
  19. Rozliczenia płatności kartą płatniczą/kredytową/debetową, przelewem elektronicznym oraz przelewem online realizowane są za pośrednictwem Paynow lub PayU.
  20. Sprzedawca zwraca płatność tą samą metodą co konsument, chyba że wyraźnie zgodził się na inną metodę zwrotu , która nie wiąże się z żadnymi kosztami dla konsumenta.
  21. Aby anulować lub zmienić rezerwację, prosimy o kontakt telefoniczny pod numerem: **+48 573569685** lub pisemnie na adres e-mail: **[email protected]**. Anulowanie lub ponowna rezerwacja jest możliwa do **21 dni kalendarzowych** przed godziną 16:00 w dniu przyjazdu. Wyjątkiem są rezerwacje grupowe, dla których termin bezpłatnego anulowania lub zmiany rezerwacji to **30 dni** przed datą przyjazdu. Jeśli rezerwacja zostanie anulowana lub zmieniona po ustalonej dacie, opłata nie zostanie zwrócona. W przypadku odwołania C-Projekt Sp. z o.o. skontaktuje się z Gościem, aby ustalić szczegóły zwrotu opłaty rezerwacyjnej.

4 USŁUGI I DODATKOWE USŁUGI

  1. Placówka świadczy usługi zgodnie ze swoją kategorią i standardem. W przypadku jakichkolwiek zastrzeżeń dotyczących jakości usług, Gość jest proszony o niezwłoczne zgłoszenie ich przedstawicielom Obiektu, co umożliwi Obiektowi natychmiastową reakcję.
  2. Placówka ma możliwość weryfikacji wieku dziecka przebywającego u opiekuna, prosząc go o okazanie dokumentu tożsamości dziecka. Placówka ma prawo zweryfikować wiek dziecka, gdy istnieje wątpliwość co do jego wieku w sytuacji, w której wiek dziecka ma znaczenie dla jego praw w placówce.
  3. Niestrzeżony parking podziemny jest dostępny za dodatkową opłatą.
  4. Obiekt **nie rezerwuje** miejsc parkingowych.

5 OBOWIĄZKI GOŚCI

  1. Nieletni powinni przebywać na terenie placówki pod stałym nadzorem opiekunów prawnych.
  2. Opiekunowie prawni są finansowo odpowiedzialni za wszelkie szkody na obiektach, urządzeniach i urządzeniach technicznych Obiektu, wynikające z działań nieletnich, nad którymi są zobowiązani dbać.
  3. Gość ponosi pełną odpowiedzialność materialną za wszelkie uszkodzenia lub zniszczenia sprzętu i urządzeń technicznych Obiektu, spowodowane przez Gościa lub z powodu błędu Gościa.
  4. Obiekt zastrzega sobie prawo do obciążenia karty kredytowej lub debetowej Gościa po wyjeździe za wszelkie szkody spowodowane lub w przypadku braku zapłaty przez Gościa za zakwaterowanie lub inne usługi.
  5. W przypadku naruszenia warunków Regulaminu, Obiekt ma prawo odmówić świadczenia usług osobie, która je narusza.
  6. Ze względów bezpieczeństwa pożarowego zabronione jest używanie grzejników, świec i innych podobnych urządzeń w pomieszczeniach, które nie są częścią wyposażenia pomieszczenia. Zabrania się przechowywania w pomieszczeniach skuterów elektrycznych, rowerów, sprzętu narciarskiego i sprzętu do sportów wodnych, a także urządzeń wyposażonych w baterie elektryczne o pojemności powyżej **27 000 mAh**.
  7. Obiekt ma prawo do prawa do zastawu na rzeczy przyniesionych przez Gościa do Obiektu w przypadku braku zapłaty za pobyt lub nieuiszczenia należności za świadczone usługi lub kar.

6 ODPOWIEDZIALNOŚĆ OBIEKTU

  1. Obiekt nie ponosi odpowiedzialności za szkody spowodowane utratą lub uszkodzeniem pieniędzy, papierów wartościowych, cennych przedmiotów lub obiektów o wartości naukowej lub artystycznej pozostawionych w obiekcie.
  2. W przypadku uszkodzenia gość powinien natychmiast powiadomić przedstawiciela Obiektu o wystąpieniu szkody po ich wykryciu.
  3. Obiekt **nie ponosi odpowiedzialności** za uszkodzenia lub utratę samochodu lub innego pojazdu należącego do Gościa, przedmiotów pozostawionych w nim oraz żywych zwierząt, niezależnie od tego, czy pojazd jest zaparkowany na parkingu przy Placówce, czy poza jego terenem.

7 POWRACAJĄCYCH PRZEDMIOTÓW POZOSTAWIONYCH

  1. Rzeczy osobiste pozostawione w budynku obiektu przez odchodzącego gościa zostaną odesłane na wskazany przez gościa adres **na jego koszt**.
  2. Zgodnie z Kodeksem Cywilnym, w przypadku braku polecenia od Gościa o zwróceniu pozostawionych przedmiotów, Obiekt będzie przechowywał powyższe przedmioty na koszt właściciela przez okres **2 tygodni**, a po upływie tego okresu przedmioty te staną się własnością Obiektu.
  3. Jeśli nie jest możliwe zadzwonić do Gościa w celu odebrania znalezionego przedmiotu w ciągu 2 tygodni od daty jego znalezienia, pozostawiony przedmiot staje się własnością znalazcy.
  4. Roszczenia o odszkodowanie za szkody powstałe w wyniku utraty przedmiotów przyniesionych do Obiektu są przedawnione z upływem **3 miesięcy** od daty zakończenia korzystania z usług Obiektu przez Gościa.
  5. Obiekt **nie przechowuje** artykułów spożywczych, leków ani innych przedmiotów, które mogą zostać zniszczone lub przeterminowane.

8 SKARGI I REKLAMACJE

  1. Goście mają prawo złożyć skargę lub reklamację, jeśli zauważą niedociągnięcia jakości świadczonych usług.
  2. Wszystkie skargi i reklamacje są przyjmowane przez przedstawicieli Obiektu.
  3. Skargę należy złożyć natychmiast po zauważeniu niedociągnięć w jakości świadczonych usług.
  4. W przypadku nieprawidłowości gość ma prawo złożyć reklamacje lub skargę w ciągu **30 dni** od zakończenia pobytu. Niedogodnosci, reklamacje, skargi i wszelkie uwagi należy przesyłać do **[email protected]**.
  5. Skarga i reklamacja jest rozpatrywana w ciągu **14 dni roboczych** od jej otrzymania. Gość zostanie niezwłocznie powiadomiony e-mailem o sposobie rozpatrywania tych informacji.

9 ZWIERZĄT

  1. Obiekt **nie akceptuje** obecności psów, kotów ani innych zwierząt (zwierząt lub zwierząt) na terenie obiektu, chyba że za każdym razem wyrazi **pisemną zgodę**.
  2. W przypadku trzymania zwierząt na terenie Gościa, na terenie Gościa zostanie nałożona kara w wysokości **PLN 500 za dzień zakwaterowania**. Jeśli z powodu obecności zwierzęcia w obiekcie istnieje potrzeba dodatkowego sprzątania pokoju lub innych pomieszczeń lub wystąpią szkody, gość jest dodatkowo zobowiązany do pokrycia kosztów takiego sprzątania.
  3. Gość podróżujący ze zwierzętami ponosi pełną odpowiedzialność materialną za wszelkie szkody wyrządzone przez towarzyszące zwierzęta.
  4. Obiekt zastrzega sobie prawo do odmowy zameldowania lub skrócenia pobytu � do wykreślenia rejestru Gościa podróżującego ze Zwierzęciem, jeśli obecność Zwierzęcia może naruszać lub naruszać bezpieczeństwo personelu lub Gościa Obiektu, albo jeśli obecność Zwierzęcia znacząco wpływa na komfort pobytu innych Gości.

10 DODATKOWE REGULACJE

  1. W Obiekcie i jego bezpośrednim otoczeniu obowiązuje **całkowity zakaz palenia**, w szczególności: tytoniu, innowacyjnych wyrobów tytoniowych (podgrzewacze tytoniowe), elektronicznych papierosów, używania waporyzatorów i innych urządzeń używanych do palenia poza wyznaczonymi miejscami przeznaczonymi do tego celu. W przypadku naruszenia przepisów dotyczących zakazu palenia, wspomnianych w poprzednim zdaniu, Obiekt ma prawo nałożyć grzywnę w wysokości **500 PLN**** na Gościa, na co Gość się zgadza.
  2. W przypadku naruszenia przez Gość zakazu palenia wywoła alarm przeciwpożarowy, co skutkuje interwencją straży pożarnej, Obiekt nałoży na Gościa karę związaną z pokryciem kosztów interwencji straży pożarnej oraz wizyty technicznej służby kontroli pożarowej, na co Gość się zgadza.
  3. Nieuzasadnione uruchomienie alarmu przeciwpożarowego wiąże się z nałożeniem grzywny w wysokości **PLN 500**** na Gościa, a w przypadku interwencji straży pożarnej gość ponosi dodatkowe koszty związane z przyjazdem straży pożarnej, na co Gość się zgadza.
  4. W pomieszczeniach obiektu **nie wolno** przechowywać niebezpiecznych ładunków: broni i amunicji, materiałów łatwopalnych, materiałów wybuchowych, oświetleniowych oraz innych uważanych za niebezpieczne. W przypadku gdy Gość posiada ze sobą broń lub amunicję powinien się skontaktować z obsługą obiektu w celu uzyskania informacji o najbliższym miejscu do przechowywania broni.
  5. Zabrania się przeprowadzania nabyciów i sprzedaży na terenie obiektu.
  6. Obiekt jest zobowiązany do utrzymania **nocnej ciszy** od **22:00** do **07:00**. W przypadku naruszenia ciszy nocnej przez Gosćia, zostanie on usunięty z pokoju bez prawa do zwrotu opłaty za niewykorzystany czas lub dni pobytu.
  7. Zakazuje się nadmiernego hałasu na terenie obiektu, wywoływania nieprzyjemnych zapachów, poruszania się po częściach wspólnych obiektu z odsłoniętym tułowiem oraz innych działań zakłócających, szkodzących lub uniemożliwiających pobyt innym Gościom Obiektu.
  8. Personel zastrzega sobie prawo odmówić wejścia do placówki osobom, które nie korzystają z usług świadczonych przez placówkę, bez podania przyczyny jak również osobom będących pod wpływem alkoholu i innych środków.
  9. Wykorzystanie przestrzeni Obiektu do produkcji zdjęć lub nagrań, między innymi do celów komercyjnych lub promocyjnych, wymaga uprzedniego uzyskania **pisemnej zgody** na Obiekt oraz wypłaty wynagrodzenia za ten cel.
  10. Goście nie mogą dokonywać żadnych zmian** w pomieszczeniach i częściach wspólnych obiektu oraz ich wyposażeniu, a także zmieniać układu mebli.
  11. Kwestie związane z przetwarzaniem i ochroną danych osobowych są szczegółowo uregulowane w polityce prywatności LINEBURG VILLA APARTMENTS, dostępnej poniżej.
  12. Części wspólne, w tym wejścia do obiektu i wejście na parking, są pokryte **monitoringiem wideo**. Obraz podlega rejestracji i zapisowi.
  13. Wszelkie uwagi dotyczące polityki prywatności należy przesyłać na adres e-mail **[email protected]** lub na następujący adres: C-Projekt Sp. z o.o., Kowieńska 22 Lok. 152, 03-438, Warszawa.

Informacje o przetwarzaniu danych osobowych w Lineburg Villa Apartments (RODO)

Lineburg Villa Apartments dokłada wszelkich starań, aby dane gości były przetwarzane według najwyższych standardów bezpieczeństwa zgodnie z Ogólnym Rozporządzeniem o Ochronie Danych z dnia 27 kwietnia 2016 (Journal of Laws z 27 kwietnia 2016). EU L 119 z 04.05.2016) (dalej określane jako RODO).

Jednocześnie chcielibyśmy poinformować, że:

C-PROJEKT SP. Z O.O.

UL. KOWIENSKA 22 LOK. 152, 03-438 WARSZAWA

NIP: 9512353657 | KRS: 0000411487 | REGON: 146008103